Resum temporada 1920/1921

El Sabadell fa una discreta temporada essent cinquè de sis participants. L'Espanya que és el darrer classificat perd la promoció de permanència davant l'Avenç de l'Sport campió de la segona divisió.

En canvi aconsegueix un bon grapat de copes menors, vuit en total entre les quals destaquen dues edicions de la Copa Mossèn Cinto, guanyades totes dues a l'Espanyol al seu camp, o la Festa Major de Sants aconseguida guanyant en semifinals a l'Espanya i a la final a l'Europa per tres a zero. El nou de gener de 1921 ens visita el Madrid CF qui omple la Creu Alta de gom a gom. Es va poder gaudir d'un gran partit, on la sort es va inclinar de part dels visitants aconseguint aquests un únic gol, tot i que també varen fer un excel·lent partit amb jugadors com De Miguel, Monjardin o Escalera. També l'Stadium d'Oviedo ens va tornar la visita jugant dos partits 1-0 i 1-1.

A l'inici de la temporada en assemblea general es decideix pujar la quota de soci a dues pessetes. Pel campionat de Catalunya es decideix canviar el color de la samarreta que passa a ser totalment blava. Al tancament de la temporada el club presenta un dèficit de -6 440,13 ptes. (-38,71 €). Un deute de 7 231,17 ptes. (43,46 €) i un efectiu a caixa de 790,04 ptes. (4,75 €).

Sense cap mena de dubte però, el succés de l'any va ser l'atemptat contra qui va estar primer president de l'entitat Sr. Joan Grau i que per sort va aconseguir sobreviure.